Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

Τι πραγματικά θέλω να μάθουν τα παιδιά μου!




Αλήθεια, ποια είναι αυτά που πραγματικά θα θέλατε να μάθετε στα παιδιά σας;
Προσαρμογή…
Θέλω να μάθω στα παιδιά μου την αξία της αλλαγής. Την προσαρμογή τους σε καταστάσεις που αλλάζουν μορφή! 
Αποδοχή…
Θέλω να μάθω στα παιδιά μου την αυτοεκτίμηση.
Να μάθουν να αποδέχονται τον εαυτό τους, με ευγνωμοσύνη !
Φιλανθρωπία…

Θέλω να μάθω στα παιδιά μου την έννοια της αρμονίας με τους άλλους ανθρώπους. Να μάθουν να σέβονται και να αγαπούν τους συνανθρώπους τους, όπως τον εαυτό τους !
Επικοινωνία…
Θέλω να μάθω στα παιδιά μου να επικοινωνούν όχι μόνο με τη λογική… Να επικοινωνούν με γνώμονα την καρδιά !
Δημιουργία…
Θέλω να μάθω στα παιδιά μου να δημιουργούν εκφράζοντας τη δύναμή τους. Ξεκινώντας από την εσωτερική τους δύναμη !
Καθορισμός των ορίων…
Θέλω να μάθω στα παιδιά μου να εκφράζουν την ατομικότητά τους μέσα από τα όρια.
Να ξέρουν πού αρχίζουν και πού σταματούν τα δικά τους όρια
και τα όρια των συνανθρώπων που συναναστρέφονται !
Ακεραιότητα…
Θέλω να μάθω στα παιδιά μου να βαδίζουν σε αρμονία με τον εαυτό τους. Να ελέγχουν τι λένε, να ελέγχουν πώς δρουν, να ελέγχουν τι σκέφτονται, να ελέγχουν τι πιστεύουν…
Αγάπη…
Θέλω να μάθω στα παιδιά μου την έννοια της ανιδιοτελούς αγάπης. Προς τον εαυτό τους και προς τους άλλους. Να μάθουν να τη δίνουν, μα και να τη δέχονται !
Εμπιστοσύνη…
Θέλω να μάθω στα παιδιά μου να εμπιστεύονται τον εαυτό τους, το ένστικτό τους και τους άλλους.
Κι αν καμιά φορά αυτή προδοθεί, δεν πρέπει να χάνεται !
Αλήθεια…
Θέλω να μάθω στα παιδιά μου την αξία της αλήθειας. Η υπευθυνότητα και η εμπιστοσύνη βοηθούν στην υποστήριξή της !
Χάρη…
Θέλω να μάθω στα παιδιά μου να βρίσκονται σε αρμονία με όλα τα πράγματα! Να βαδίζουν το μονοπάτι της ζωής τους απολαμβάνοντας τη διαδρομή και όχι να έχουν στόχο τον προορισμό !
http://www.diaforetiko.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου