Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

"Φασούλι του φασούλι, γεμίζει το σακούλι"

           Για σας με λένε Ευθύμη  και φοιτώ στην ΣΤ του 12ου Δ. Σ. Κατερίνης. Εδώ και πολύ καιρό, οι γονείς μου  μου λένε να μην ξοδεύω άσκοπα τα λεφτά μου, και να τα κρατήσω για το μέλλον. Πρέπει να κάνω αποταμίευση, ή στον κουμπαρά  ή στην τράπεζα. Αααμου είπαν και ένα παράδειγμα με τον μέρμηγκα και τον τζίτζικα. Ότιν ο μέρμηγκας μάζευε τροφή όλο το καλοκαίρι για να επιβιώσει το χειμώνα και ο τζίτζικας τραγουδούσε και χαιρόταν όλο το καλοκαίρι και το χειμώνα έμενε κάτω από τα μανιτάρια.  
Με την αποταμίευση μπορούμε να κάνουμε χαρούμενα αγαπημένα μας πρόσωπα, μας βοηθάει  να κάνουμε σχέδια για το μέλλον, να προγραμματίζουμε τη ζωή μας, να διαχειριζόμαστε σωστά τα λεφτά μας κ.α. Πολλοί την αποταμίευση την θεωρούν τσιγκουνιά Π.χ. Η αδελφή μου που κρατάει  τα λεφτά της αλλά δεν τα κάνει τίποτα παρά  μόνο να τα ταρακουνά μπροστά μου  λες και είναι μαράκες. Να αυτός ο άνθρωπος την αποταμίευση τη μπερδεύει με την τσιγκουνιά ! Για αυτό παιδιά να ξέρετε ότι η αποταμίευση δεν είναι ούτε σπατάλη ούτε τσιγκουνιά. Είναι μια πολύ καλή συνήθεια.
Φασούλι το φασούλι γεμίζει το σακούλι!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου