Δευτέρα 25 Ιουλίου 2011

ΑΣΧΗΜΑ ΟΝΕΙΡΑ


 Εφιάλτες  

Όταν κοιμάμαι ο εγκέφαλος μου συνεχίζει να λειτουργεί. Δεν σταματά.
Μερικές φορές βλέπω όνειρα.
Τα όνειρα δεν είναι πάντοτε όμορφα.
Μερικές φορές είναι φοβιστικά, απαίσια. Αυτά τα ονομάζουμε εφιάλτες.
Όλοι οι άνθρωποι βλέπουν καμιά φορά εφιάλτες.
Οι εφιάλτες μας αναστατώνουν, αλλά δεν είναι αληθινοί. Δεν μπορούν να μας βλάψουν.


Βλέπουμε εφιάλτες όταν έχουμε προβλήματα την ημέρα όπως  δυσκολίες στο σχολείο, ή στον αθλητισμό, ή όταν  κάποιος που αγαπάμε αρρωστήσει.
Τι μπορώ να κάνω για να αποφεύγω τους εφιάλτες:
1.   Πηγαίνω για ύπνο την ίδια ώρα κάθε μέρα και δεν βλέπω φοβιστικές ταινίες πριν
2.   Κοιμάμαι στο κρεβάτι μου με το αγαπημένο μου χνουδωτό ζωάκι ή άλλο παιχνίδι
3.   Αφήνω ένα φωτάκι ανοιχτό στο δωμάτιό μου
4.   Αφήνω την πόρτα του δωματίου μου ανοιχτή
5.   Διαβάζω ένα όμορφο βιβλίο πριν κοιμηθώ ή σκέφτομαι όμορφα πράγματα
Να θυμάσαι πάντα ότι οι εφιάλτες δεν είναι αληθινοί, επομένως δεν μπορούν να σου κάνουν κακό. Ότι συμβαίνει στα όνειρα δεν συμβαίνει στην πραγματική ζωή. Είναι μόνο στη φαντασία σου.
Τώρα ξέρεις τι να κάνεις. Όνειρα γλυκά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου