Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011

Συγκρατώ τον θυμό μου


ΣΥΓΚΡΑΤΩ ΤΟΝ ΘΥΜΟ ΜΟΥ

Μερικές φορές θυμώνω πολύ. Τόσο που χάνω τον έλεγχο. Τότε δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω.
Κάποια παιδιά όταν χάνουν τον έλεγχο κάνουν απαίσια πράγματα. Φωνάζουν δυνατά, κλωτσούν, χτυπούν τη πόρτα, λένε άσχημες κουβέντες ή ακόμα χτυπούν τον αδερφό ή την αδερφή τους.
Τι πρέπει να κάνω για να συγκρατώ τον θυμό μου: να εξασκηθώ.

·        Κάνω σπορ
·        Μιλώ στον μπαμπά, τη μαμά ή τα αδέρφια μου. Τους λέω πως νιώθω και γιατί. Εκείνοι θα μου πουν τι πρέπει να κάνω, πώς να συμπεριφέρομαι
·        Δεν αφήνω τον θυμό μου να κάνει πράγματα που θα μετανιώσω αργότερα. Δεν αφήνω τον εαυτό μου να κάνει άσχημα πράγματα. Εγώ έχω τον έλεγχο
·        Κάνω ένα μικρό διάλειμμα και σκέφτομαι
·        Αν είμαι στο σχολείο, βάζω τα χέρια κάτω από το θρανίο, παίρνω 2 βαθιές ανάσες και μετρώ μέχρι το 10 από μέσα μου
·        Αν είμαι στο σπίτι λέω ένα τραγούδι ή χορεύω μέχρι να μου περάσει
·        Γράφω σε ένα χαρτί γιατί είμαι θυμωμένος
·        Βγάζω τις κακές σκέψεις από το μυαλό μου και σκέφτομαι μόνο όμορφα πράγματα
·        Λέω στον εαυτό μου «Σταμάτα να κάνεις ανοησίες. Σοβαρέψου»
Αν είχες ένα κουταβάκι θα το μάθαινες να κάνει κάποια πράγματα. Το ίδιο πρέπει να κάνεις και εσύ. Τα κουταβάκια είναι πολύ γλυκά, όμως πάντα χρειάζονται  εκπαίδευση. Προσπάθησε να εκπαιδεύσεις τον εαυτό σου για να αποφεύγεις τα προβλήματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου