Πέμπτη 12 Μαΐου 2011

Πώς πέρασα το Πάσχα!

    Εγώ το Πάσχα μου το πέρασα όπως δεν το έχει ξαναπεράσει κανένα παιδί.
   Το μισό Πάσχα ήμουνα μέσα στο σπίτι και το άλλο μισό έξω στη γειτονιά. Δεν πήγα δυστυχώς πουθενά αλλού εκτός από το σπίτι μου, αλλά πέρασα καταπληκτικά.  Πόσα πολλά πράγματα μπορείς να κάνεις όσο βρίσκεσαι σπίτι… Όταν ήμουνα μέσα, λοιπόν,  καθόμουνα στον υπολογιστή, εύρισκα διάφορες πληροφορίες για πάρα πολλά και ενδιαφέροντα πράγματα και φυσικά, όπως κάθε παιδί στην ηλικία μου,  έπαιζα και διάφορα ωραία και  τρελά παιχνίδια. Όταν ήμουν έξω στη γειτονιά έπαιζα με τους φίλους μου διάφορα διασκεδαστικά  παιχνίδια με μπάλα ή χωρίς.
Το Σάββατο της Ανάστασης,  πήγαμε στην εκκλησία  όλη η οικογένειά μου και  ο αδελφός μου πήγε να μου κάψει τα μαλλιά με τη λαμπάδα, πάλι καλά όμως, δεν μου τα έκαψε. Την Κυριακή του Πάσχα,  ψήσαμε, όπως όλοι φαντάζομαι, και  καθίσαμε να φάμε έξω  για να απολαύσουμε τον  καλό καιρό! Φάγαμε σουβλάκια, μπριζόλες και άλλα ωραία φαγητά! Την πρωτομαγιά  ψήσαμε αλλά φάγαμε μέσα επειδή έβρεχε. Όμως περάσαμε τέλεια .
Αυτή ήταν η δική μου Πασχαλινή εμπειρία!!

Στέλλα Ναβροζίδου Στ΄2

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου