Σύμφωνα
με το νόμο της διαφήμισης το χρώμα παίζει σημαντικό ρόλο για να επιλέξει ένας
καταναλωτής ένα προϊόν. Μάλιστα οι καταναλωτές βασίζουν την απόφασή τους ώστε
να δοκιμάσουν ένα νέο προϊόν στο χρώμα της συσκευασίας του και μάλιστα σε
ποσοστό που αγγίζει το 90%.
Η
εταιρεία δημοσκοπήσεων KISSmetrics
έκανε μια έρευνα για να ανακαλύψει ποια χρώματα τραβάνε το βλέμμα των
καταναλωτών. Η δημοσκόπηση αποκρυπτογραφεί τις προθέσεις των ομάδων μάρκετινγκ,
που για παράδειγμα χρησιμοποιούν κίτρινο όταν θέλουν να προσελκύσουν νεαρούς
καταναλωτές, κόκκινο όταν θέλουν να αναγκάσουν τους καταναλωτές να κάνουν μια
ενέργεια ή μπλε για να δημιουργήσουν συναισθήματα ασφαλείας και εμπιστοσύνης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου