Κυριακή, 21 Φεβρουαρίου 2016

Πρόληψη της γρίπης



Συμβουλές για τις χειμερινές ιώσεις και τη γρίπη.

Όταν η γρίπη και ο ιός της εισέλθουν στον οργανισμό, τρία πράγματα μπορούν να συμβούν:
1.      Ο ιός μπορεί να πεθάνει, ή
2.      Το ανοσοποιητικό σας σύστημα ενεργοποιείται και σκοτώνει τον ιό, ή
3.      Ο ιός επιβιώνει, πολλαπλασιάζεται και παρουσιάζεται κρυολόγημα ή γρίπη
Πως μπορούμε να το αποφύγουμε;
*       Η δύναμη των προϊόντων του αγρού:
 Τα φυτικά προϊόντα περιέχουν φυσικά συστατικά που βοηθάνε στην καταπολέμηση των ασθενειών. Τα συστατικά αυτά ονομάζονται φυτοχημικά και αντιοξειδωτικά. Αυτά τα συστατικά μπορούν να ενισχύσουν το ανοσοποιητικό σύστημα. Γι’ αυτό να τρώτε λαχανικά και φρούτα τουλάχιστον 5 φορές την ημέρα, κατά προτίμηση 7 με 9 φορές.
*       Γυμναστική:
Η συχνή, μέτρια άσκηση ενεργοποιεί τα Τ-λεμφοκύτταρα, ώστε να κάνουν την δουλειά τους – να επιτίθενται δηλαδή σε εισβολείς όπως τα μικρόβια και οι ιοί.
*       Πιο υγιεινός τρόπος ζωής:
Για να βελτιώσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα και να αντιστέκεστε στις ασθένειες θα πρέπει: να μην καπνίζετε, να κοιμάστε τουλάχιστον 7-8 ώρες κάθε βράδυ, να τρώτε υγιεινά, και αυτό αναφέρετε και στο πρωινό, και να αποφεύγετε (ή να προσπαθείτε να μειώσετε) το στρες.
*       Μικρόβια:
Για να αποφύγετε την μετάδοση μικροβίων, πλένετε συχνά τα χέρια σας με νερό και σαπούνι (για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα) και μην μοιράζεστε τις κούπες ή το φαγητό.
*       Νερό:
Πίνετε 8-12 ποτήρια νερό την ημέρα. Το νερό βοηθάει το σώμα να απομακρύνει τις τοξίνες, συμπεριλαμβανομένου και των μικροβίων. Διατηρώντας τα συστήματα του σώματος, και ιδιαίτερα το αναπνευστικό, καλά ενυδατωμένα, μπορείτε να αυξήσετε τις πιθανότητες αντιμετώπισης των ιών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου