Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

Ο Μικρός Πρίγκιπας


Στην τάξη μας ήρθαν  22 νέα βιβλία. Μας τα αγόρασε ο Σύλλογος Γονέων του σχολείου μας και τον ευχαριστούμε πολύ. Χαρήκαμε  που πήραμε καινούργια βιβλία στα χέρια μας. Τα τακτοποιήσαμε, τα ξεφυλλίσαμε και καθένας μας  πήρε κι από ένα.

 Καινούργια διαδρομή, καινούργιο ταξίδι...

Εγώ  ξεκίνησα να διαβάζω το «Μικρό Πρίγκιπα» του Εξυπερί.   Μου άρεσε και το διάβασα πολύ γρήγορα. Τελειώνοντας το βιβλίο κάθισα και σκέφτηκα, γιατί μου άρεσε το βιβλίο και σας το μεταφέρω.

Αν ήμουν ο μικρός πρίγκιπας θα μου άρεσε να ταξίδευα σε μακρινούς πλανήτες. Θα ήθελα να αποκτήσω νέους φίλους και να γνωρίσω καινούριους πολιτισμούς. Θα επιθυμούσα να βρω ένα αντικείμενο που για μένα θα ήταν ξεχωριστό, ενώ για τους άλλους συνηθισμένο. Θα μου άρεσε να ζω σ' ένα πλανήτη, 'όπου για να δω το ηλιοβασίλεμα θα χρειαζόταν να κουνήσω μονάχα την καρέκλα μου.


Σας το συστήνω. Καλό ταξίδεμα...

Παναγιώτης Φωτιάδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου