Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Εκδρομή στην Κέρκυρα

Πήγαμε 3ημερη εκδρομή στην Κέρκυρα. Φύγαμε Παρασκευή και γυρίσαμε Κυριακή βράδυ. Κατά τη διάρκεια του τριημέρου επισκεφθήκαμε  την Παλαιοκαστρίτσα, το Αχίλλειο, το Μουσείο Ασιατικής Τέχνης και το Μουσείο του Παύλου Βρέλλη και ήτανε όλα πολύ ωραία. Το πρώτο βράδυ πήγαμε σε μια ταβέρνα και φάγαμε. Στη συνέχεια δοκιμάσαμε παγωτό της Κέρκυρας. Αργότερα πήγαμε στο ξενοδοχείο  και καθώς ήμασταν κουρασμένοι, κοιμηθήκαμε αμέσως. Το πρωί ξυπνήσαμε και πήγαμε στον τρίτο όροφο για να πάρουμε το  πρωινό μας. Αργότερα πήγαμε με το λεωφορείο στην πόλη να επισκεφθούμε  ένα μουσείο. Μετά ο κύριος διευθυντής μας άφησε ελεύθερους στην πόλη και εμείς επιλέξαμε να κάνουμε μία βόλτα στα μαγαζιά και στα καντούνια (στενά πετρόστρωτα δρομάκια της Κέρκυρας). Αργότερα ξεκουραστήκαμε  σε μια ταβέρνα δοκιμάζοντας νοστιμιές της πόλης. Στη συνέχεια πήγαμε λίγο  στο ξενοδοχείο και κάναμε μπάνιο στην πισίνα. Το βράδυ πήγαμε με το λεωφορείο όλα τα παιδιά στην ταβέρνα Σπύρος.

Φάγαμε, ήπιαμε και τραγουδήσαμε όλοι τα τραγούδια που τραγουδούσε η τραγουδίστρια και φύγαμε στις δύο η ώρα. Το βράδυ κοιμηθήκαμε ξεθεωμένοι. Το πρωί ετοιμαστήκαμε για το ταξίδι προς την Κατερίνη. Στον δρόμο της επιστροφής σταματήσαμε στο Μέτσοβο και εκεί μας άφησαν για δύο ώρες ελεύθερους. Μόλις φάγαμε, περιηγηθήκαμε στο χωριό και στη συνέχεια ανεβήκαμε στο λεωφορείο και κάναμε τον δρόμο της επιστροφής. Η Κατερίνη μας υποδέχτηκε με μία δυνατή καταιγίδα.