Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013

Γράμματα στον Άγιο Βασίλη διαφορετικά απ' τα συνηθισμένα...




ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΑΪ ΒΑΣΙΛΗ
   
Αγαπητέ μου Αϊ Βασίλη,
Φέτος ήμουν καλό παιδί. Δεν έκανα καμιά αταξία, όπως τα προηγούμενα χρόνια. Ακόμα κι αν με προκαλούσαν εγώ τίποτα. ΒΡΑΧΟΣ!!! Έπαιρνα πάντα καλούς βαθμούς και η κυρία έλεγε τα καλύτερα λόγια για εμένα .Ήμουν τόσο χαρούμενη γι’ αυτά που έλεγε για εμένα που όταν γύριζα σπίτι γελούσα σα χαζή. Γι’ αυτό , θα σε παρακαλούσα πολύ, αν ευκαιρήσεις , πέρνα μια βόλτα από το σπίτι μου. Δεν με ενδιαφέρει τι θα μου φέρεις απλώς…φέρε μου κάτι. Θα σε περιμένω δίπλα στο τζάκι με μία μεγάλη κούπα γάλα και με μία πιατέλα γεμάτη φρεσκοψημένα, λαχταριστά κουλουράκια της γιαγιάς.
       Tέλος με εμένα. Πάμε στα δικά σου θέματα. Πώς περνάς εκεί στο Βόρειο Πόλο; Είναι υπάκουα τα ξωτικά; Πόσα δώρα ετοιμάζεσαι να μοιράσεις; Δυσκολεύονται οι βοηθοί σου να φτιάξουν τα δώρα; Σε βοηθάει η γυναίκα σου ή …

Γράψε μου σύντομα.
                    Με αγάπη,
       οι αγαπημένες σου θαυμάστριες.            
(αν δε κατάλαβες Έλλη και Βασιλική)                                                           

Βye…




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου